battlefield.

Can't swallow our pride
Neither of us wanna raise that flag,
If we can't surrender
I guess you better go and get your armor.

--
Väntar på att Elin och Danne ska lägga klart plattorna hemma hos
Elin så vi kan fara och hyra film.

Har åkt på en förkylning också. Knarkandet av
ipren och alvedon är igång igen. Svin kul..

På torsdag åker jag, Elin, Danne och Kakan mest troligt och fiskar
någonstans. Jonas och Madde också kanske. Ska fara på kurs på
torsdag också. Tur att det tar länge med lämpen och allt skit.

Har jag tur funkar kanske bilen igen, då jag väl ska ut och göra Piteås
vägar osäkra. Men jag gissar på att nån inte fått fingrarna ur arslet då heller,
och tar tag i det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0