list.

Lovar du att vara ärlig? Jo.

Du heter: Felicia.
Smeknamn: Fell3, 3, Fellan, Fellis, Fellangirl, Felle.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Alla lugna låtar.
Beroende av: Mina vänner.
Vad tror folk om dig?: Ingen aning. Förhoppningsvis inget dåligt?
Vad får du oftast komplimanger för?: Jag vet inte.
Vad säger du för att imponera på någon?: Är bara mig själv.
Hur imponerar man på dig?: Är man snäll och sig själv går man långt.
Brukar du skratta för dig själv?: Joda, har väl hänt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vill du det?:)
Var bor du?: Piteå
Trivs du där?: Ohja, helt klart!
Äger du några converse: Inte min stil.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider och öl. Beroende sort.
Brukar du bli för full: Har hänt.
Är du allergisk mot något:
Nej.
Hur svarar du i mobilen: "Hallå/ hej/ vad vill du?"
Antal timmar sömn inatt: 7-8.
Brukar du komma i tid: Jo.
När mår du bra: När jag umgås med dom som betyder mest.
När blev du fotad senast: Idag.
Hur känner du dig nu: Glad men trött.
Vanligaste färg på dina kläder: Typ svart.
Vad tycker du om fötter: Har fotfobi, så det säger väl allt?
Vad saknar du: Sommaren 07.
Hade du en bra kväll igår: Gjorde inte så mycket, så nej.
Favorit dryck på morgonen: Mjölk.
Rakar du benen: Då jag hinner och orkar.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 10.
Är du blyg?: Nej, inte värst.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Har du spytt offentligt: Jo.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Knulla och kissa är då det första iallafall.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, helt klart.
Är du bortskämd: Nejdå, skulle jag väl inte påstå.
Vad gör du i morgon: Skolan. Sen vet jag inte.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Tyra Banks, Jessica Alba.
Vad längtar du till?: Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, dom bästa.
Vad använder du för shampoo?: Bed Head.
Hur gammal är du: Femton bast ( och elva månader ).
Tycker du om någon just nu: Yes!
Gröna eller röda äppeln: Har inte fattat skillnaden?
Gillar du golf: Eh, nä?
Vilken tid gick du upp idag: Halv åtta.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Jo.
Är det okej att gråta: Jo.
När grät du senast: Minns inte rikrigt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Fara utomlands med Frida, shoppa.
Bär du glasögon eller linser: Då jag ser TV.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
Har du piercing: Öronen.( Piercing och piercing. )
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Kanske.
Solar du ofta: Så ofta jag hinner.
Är du bra på att laga mat: Är ju kocken ni talar med ;)
Är du flygrädd: Jo, lite.
Hur vig är du: Inte så mycket.
Är du musikalisk?: Inte det.
Vad dricker du helst när du är törstig: Nån dricka.
Vilken är din favoritglass: Twister.
Tror du på ett liv efter döden: Vet inte.
Tycker du om sushi: Aldrig smakat.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis.
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Grönblåa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Joda.
Biter du på naglarna: Hehe, ibland.
Röker du: Nope.
Hur ofta tränar/motionerar du: Haha, typ aldrig.
Senaste låt du hörde: Volbeat - The human instrument.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0