dek.

Klockan fyra kom jag hem. Slutade två. Moppen startade inte, trots att
jag skruvade lös tändstiftet, doppade det i bensin och skruvade tillbaka
det. ( Vet inte hur många gånger jag gjorde så! )

Stod där ute i minst en timma och försökte få igång den. Sen ringde jag
pappa. Det funkade inte för han heller. Så vi for med bilen och hämtade
ett släp så vi kunde få hem den. Och när vi kommer hem och ska köra av
den startar äcklet. Gode ändå lite irriterande!

Och jag med mitt tålamod också.. Sen att jag led av mensverk gjorde ju mig
varken gladare eller tålamodigare.

Men sen kommer jag hem, slår på datorn, och eftersom att jag själv är min
mest aktiva läsare så gick jag in på bloggen och vad hittar jag där.Jo, världens
mest underbara människa hade skrivit ett inlägg och det gjorde iprincip hela
resten av min dag. Puss på Frida! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) <3

2009-04-22 @ 17:16:09
URL: http://fridaroslin.blogg.se/
Postat av: 4

ORKA ENS!!!

2009-04-23 @ 00:15:59
Postat av: 4

ORKA ENS!!!

2009-04-23 @ 00:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0