ruta ett.

Det här känns inte bra. Det känns förjävligt. En och en halv veckas
lov är förbi och det är skola imorgon och vi har svenskaprov nästan
direkt vi är tillbaka. Tror jag?

Kan dock nöja mig med att det snart är lov igen. Ett mycket längre.
Och att jag faktiskt ( ganska ) snart fyller år. Mina kära vänner som
åker till Spanien den 18 maj har lovat mig en present därifrån.

Och dom kommer hem i lagom tid för att ge mig det. Dan före jag fyller
hela sexton bast. Känner mig så oerhört stor så det finns inte. Eller så inte.

Efter påsklovet sa mamma att vi skulle börja göra om i rummen. Jag och Linnea
ska byta med varandra. Egentligen så vill jag ha mamma och pappas rum eftersom
det är det minsta rummet. Men vi får se om jag får det. Hoppas lite på det.

My appetite for lovin' is now my hunger pain.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0