knäckebrödsdansen.

Klev upp, åt frukost, borstade tänderna och åkte iväg för att hämta hem
min kära moppe. Ful pärlan. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Den
som var så fin när jag fick den..Äh, den går ju att köra iallafall.

Hade egentligen tänkt fara och se fotboll imorse, men jag är
ju inte direkt känd för att vara den snabbaste så det blev inte.

Igår var jag med Frida, Lisa, Linnea, Elin, Patrik och Marcus. Vi spelade först spel.
Med andra ord ( Som vanligt. ). Sen satte vi på en film. American Haunting. Och vi
var överens ( Jag, Frida och Patrik iallafall, eftersom vi var räddast.. ) om att vi hatade
skräckfilmer som är baserade på verkliga händelser. Tur att det inte är så ofta då.



Killen längst bak är så snygg.

Kommentarer
Postat av: J

Men benig :p

2009-04-20 @ 16:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0