but you're that drug that keeps me from dying

Kvällens låt


" Ppp.pojkar som vill bara bara komma till på var fjortis som går lös."


Sitter och håller på att göra om några bilder från igår.
Har gjort bort att plugga, så har inget bättre för mig nu.

Imorgon ska jag nog ut och spatsera om det inte regnar.
Var länge sen sist nu, ska plugga lite med pappa också.

Nu är det bara sexton dar innan vi far till Thailand och
fyra dagar innan Jäckvik. Ska börja jobba för min farbror
innan vi far bort också, pappa tyckte vi skulle lägga upp
ett schema för vilka dagar jag ska jobba, vilka grejor jag
ska ha och så vidare. Så det blir nog bra, och så känar
jag ju pengar på det också :-)




ciaaaaaaao!

Kommentarer
Postat av: Julia

vilken av morbröderna? :D

2008-10-09 @ 11:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0