i miss you quite terribly

Ikväll är det sista natten jag sover hos moster.
Och imorgon är det sista dagen på min prao.

Ska på stan med Marie imorgon (?). Ska köpa
lite shampoo och balsam till Thailand, och så
lite andra saker så klart. 
 
Imorgon ska jag även vara med Jennie, och
Jossan (?). Vi ska vara med Jens, Mattias
och Henke. At least i think so.

På lördag ska jag äntligen vara med min bästa
Frida. En hel kväll, bara jag och hon. Jag tror det
var minnst, fyra-fem veckor sen jag var med henne.
Som jag har saknat henne!

- -


I'm living for the only thing I know
I'm running and not quite sure where to go
And I don't know what I'm diving into
Just hanging by a moment.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0