Ett enda stort frågetecken

 Varför ska det vara så svårt att välja mellan två saker?  Att välja mellan två  personer t.ex. Båda är snälla, omtänksamma och har utseende, ipricip allt det man söker efter, men den ene har mer erfarenhet av förhållande än den andra, han vet liksom hur man ska bete sig i vissa lägen bättre än den andra personen. Nu blev det mycket lättare att välja eller hur, jamenar när man ser det såhär? Nej, så är det inte! Den ena personen har varit din ögonsten länge, du älskar honom helt enklet. Den andra personen har du börjat tycka om med tiden. Du gillar att vara i hans närvaro, du blir liksom lycklig. Det skiftar från dag till dag hur du känner för dom hära personerna. Men jag hoppas att när den dagen när du gör ditt val kommer, att du gör det du tycker känns bäst för dig. Var egoistisk och tänk på dig själv, inte vad dina vänner tycker, eller föräldar för den delen. Det är dina känslor, ditt val! Ingen annans.





Imorgon blir det en snabbis in till stan, jag ska inhandla, face mask och peeling. Tror även jag slänger in fotbad på min att göra lista. Känner att jag behöver skämma bort mig själv litegrann.Senare på kvällen tror jag att jag och Frida skulle cykla in till stan och mysa lite. Puss på det :-)


 

Kommentarer
Postat av: frida

exakt.

2008-08-02 @ 11:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0