arg_flicka_93

Gissa om jag är nå sur! Ehm jo, hem telefonen har idiot ringt tre gånger,

Sen ringer det på min mobil, jag trodde det var pappa som ringde, även
alla gånger på hem telefonen. Jag trodde han skulle väcka mig eller nåt.
så jag svarar det suraste jag kan, dock lite pinsamt när det inte är pappas
röst jag hör i telefonen..

Jag: Vad är det?
( svarar hur otrevligt som helst, eftersom att jag trodde det var pappa.)
Kvinnan: Haha, hur är det med dig?
( först trodde jag att det  var några idioter som drev med mig )
Jag: Eh? Vem är det?
Kvinnan: Nemen oj, lilla gumman då har jag ringt fel! Ursäkta.
Jag: det är lugnt.....( -.- )

Nu är det alldeles försent för att somna om, tack för det bästa uppvaknandet man kan få. NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0