i brist på annat

Info:
Namn: felicia
Ögonfärg: grönblåa
Hårfärg: mörkbrunt
Längd: 170
Höger/Vänsterhänt: höger
Värsta vana: ingen aning
Stjärntecken: tvillingen
Sko stlk: 37
Är dina föräldrar skilda: nej
Skor idag: mest gått utan
Din svaghet: feg
Dina rädslor: spindlar, vatten och höjder
Mest använda fras på msn: ingen aning?
Det första du tänker på när du vaknar: fan, en dag närmare skolan!
När går du och lägger dig: så sent som möjligt
Mest saknade minne: sommaren 07

Vänner och livet:
Vad vill du bli när du blir stor: vuxen
Hur vill du dö: ligga i sängen och bara somna in
Vem av dina vänner är mest lik dig: frida, lätt
Vem är högljuddast: my sis
Vem får dig mest att skratta: vänner
Vem har du känt längst: moa och josefine
Vem är blygast: vet inte
När grät du mest: när inget kändes bra
Vad är den bästa känslan i världen: att vara lycklig?
Vart vill du bo i framtiden: jag vet inte, där jag trivs som mest
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: allt!

Har du någonsin:

Varit kär: jo
Blivit dissad: jadå
Rymt hemifrån: mja
Föreställt dig ditt ragg naken: hihi ^^
Skolkat: yep
Sovit utomhus: räknas tält?
Gråtit i skolan: aldrig
Spytt i skolan: nepp
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: ohja
Sett en död människa: nej
Druckit: druckit vad?
Varit på scen: jodu
Snattat: nej
Retats: det har väl alla gjort nån gång?
Blivit nerslagen: inte seriöst

VEM :
Saknar du: just nu, ingen
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: jim i think
Vill du slå: ingen, är för svag
Vill du kittla: nån som är kittlig kanske?
Kramade du sist: hm, jim
Vill du prata med: frida
Skrek du på sist: min "kära" syster
Vill du vara som: frida
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? frida
Sårade dig sist: frida vet
Önskar du att du var med nu? frida
Vill du bli galet full med: min bästis ;)
Gjorde dig riktigt glad senast: min mamma :)
Fick du sms från senast: Dennis
Ringde dig senast:
jim
Är vackrast på jorden: frida


HAR DU :

För många vänner: nej, alldeles lagom
Förföljelsemani: ne?
Tvångstankar: nja
Någon annan psykisk sjukdom: ne?
Någon skada: ne
Brutit några ben: nej
Några piercingar: öronen
Egen dator: ja
Bra självförtroende: nja
Tagit nakenbilder: eh ne?
Sagt jag älskar dig till någon idag: jo
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja
Lämnat landet: ja, Kreta och så åker vi till Thailand i oktober
Rymt hemifrån: kanske det
Tuttat eld på nått: säkert
Gjort något olagligt: sssshy ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0