tidsfördriv

Jag bor: piteå
Jag heter: felicia
Hur gammal är du: 15
När fyller du år: 28maj
Tycker du om någon just nu: ja
Om fem månader: är det januari
Jag samlar på: ingenting
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: frida
Gillar du golf: nä, jag har roligare fritid än så!
Vilken tid gick du upp idag: ett, fast jag vaknade tio
Har du sovit i din egna säng inatt: nej
Har du strumpor på dig nu: nej
Hur svarar du i telefon: hallå/ hej det är felicia eller vad är det?
Vad ska du göra ikväll: mysa
Vad ska du göra imorgon: ingen aning
Var vill du bo när du blir stor: inge aning
Är det okej att gråta : ohja
När grät du senast: frida vet
Vilken årstid tycker du bäst om: sommaren och vintern
Laddar du ner musik och film från Internet: aa
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoooppa, leva livet och sluta skolan :-)
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nja
När går du upp ur sängen typ en helg morgon: så sent som möjligt
Har du piercing: öronen
Vill du gifta dig: ja, när jag blir stor
Vill du ha barn: mjo
Solar du ofta: sådär
Är du bra på att laga mat: det går iaf att äta
Gillar du att dansa: japp
Är du flygrädd: jo!
Hur vig är du: haha, jadu ;-)
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten med is
Vilken är din favorit glass: mjukglass
Tror du på ett liv efter döden: nja
Tycker du om sushi: har aldrig smakat. tänker aldrig smaka
Vad äter du helst när du ser på film: godis  
Bor dina föräldrar tillsammans: yep
Har du tandläkarskräck:
Är du morgon eller kvälls människa: kvälls
Vilken ögonfärg har du: grönblåa
Vilka hårfärger har du haft: Blont, brunt och ljusbrunt
Har du någon gång gråtit dej till sömns: det har väl alla?
Biter du på naglarna: naa
Är du beroende av något: pengar
Senaste låt du hörde: Takida - Broken
Vad gör du på helgerna: kompisar och så
Brukar du bädda sängen: när jag orkar
Hur många timmar sover du på en natt: 10-12
Senaste bok: kort kjol
Har du kysst någon under den senaste veckan: ohja
Vad var det senaste du sa: stäng dörren
Önskar du att du bodde någon annanstans: när jag är arg
Saknar du någon nu: ja
Hur många lampor har du i ditt rum: tre
Vem ringde dig senast: Frida
Vad är du allergisk mot: inget
Var du glad igår: ja :-)
Vad är din favoritfärg: svart, vit
Sminkar du dig: när jag orkar
Hur ser ditt rum ut: vitt och svart typ
Känner du dig värdelös?: har väl hänt
Känner du någon som har tagit självmord: nej
Tror du på gud?: nä, jag är ju inte precis kristen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0