jag har förmycket fritid

HAR DU:
Ett förhållande;
jo
En bästa vän; jo
Haft ett seriöst förhållande; ja
Dejtat en av dina bästa kompisar; nej
Blivit kär vid första ögonkastet; nej
Fått ditt hjärta krossat; jo
Skrikit åt en lärare; ja
Kysst någon och sedan ångrat dig; ehm jå
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; aa
Några smycken som kostat över 1000 kr; haha, nej
Snusat; nej
Rökt; ja

DAGENS:
Klädsel;
tunika, thights, kofta
Smink; inget
Frisyr; utsläppt, flätad lugg
Låt; Katy Perry - I kissed a girl
Vill ha; pengar
Drog; ingenting faktist
Saknad: frida
Köp; jacka + linne
Godis; ingenting
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: oj!

FÖRSTA:

Bästa kompis;
frida
Bil; har inte haft nån än
Kärlek; jim
Husdjur; fiskar, haha!
Semester; kreta
Jobb; minns inte
Köpta skiva; typ hits for kids
Riktiga kärlek; jim
Piercing; öronen
Konsert; vet ej
Fylla; 8an

SISTA:
Personen som sms:ade dig;
kristoffer
Personen som du kramade; jim
Peronen som ringde dig; jossan
Personen som du ringde; jossan
Personen du sa 'jag älskar dig' till; oj, frida tror jag :-)
Alkoholdrycken; cider
Bilfärd; från affärn
Filmen du såg; Enough
Gången du grät; när jag vart arg på pappa
Måltiden; en gorbys

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm;
nej
Våga hoppa bungyjump; aldrig
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: säkert
Kalla dig själv lycklig; om det var så
Hellre ta bilden än vara med på den; ta bilden
Kunna gråta över en kille; jaa
Kunna gråta över en tjej; jaa
Ljuga för någon; beror på vad det handlar om
Kunna springa 50mil; noway

8 VAD:

Gör du just nu;
lider av min mensverk
Ska du göra imorgon; ingen aning
Säger du till dig själv när allt känns svårt; jag brukar inte prata med mig själv
Har du med dig in på bio:n; dricka, godis
Är det för färg på dina byxor; har svarta tights
Är det för väder hos dig just nu; molnigt
Skulle du göra om du vann på lotto; bli lycklig :-)


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1.
tunika
2. klämma
3. tights
4. trosor
5. bh
6. örhängen
7. mascara

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet;
beror på hur man ser det
Hur gammal blir du nästa födelsedag; 16
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: jo
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; jaa,
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; beror på


5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång;
nedgång
Sommar eller vinter; sommar och vinter
Vilken ålder har varit bäst hittills; ingen aning
Sova på sida, mage eller rygg; sida/rygg
Kramar eller kyssar; båda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0