hey miss sweaty

Måste hålla med Frida faktst, träningen var faktist riktigt kul idag.
Länge sen man var så dära taggad på en träning, hoppas det
fortsätter så, allt blir så mycket roligare då! :-) Rubriken är bara rolig
för mig och Frida, inte för er som inte fattar, men jag säger som henne;
 Bryr jag mig? nä..

Seg flicka på stan;
Frida:
Jag skulle vilja ha såna dära du har på dig, fast med sockar.
( jag hade svarta tunnare tights )
Jag: Alltså, menar du strumpbyxor?
Frida: Ja, det är det jag menar.

Det roliga i det hela är att samtidigt som hon sa det,
stod hon och höll i ett par. Precis såna som hon ville ha.



Kommentarer
Postat av: frida

Ja, men hur lätt är det? ;)

2008-08-12 @ 23:27:03
URL: http://fridaroslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0